sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Shoppailuja

Tälläisiä ostoksia on tullut tällä viikolla tehtyä.

Nelly tilaus:


 Jacqueline de Young collari paita. Mukava yllätys oli että tää paita oli tosi ohutta materiaalia minkä takia se on mukavampi ja viileämpi päällä. Tää onkin ollut mulla jo parikin kertaa päällä ja tulossa on asu kuvia joista tää löytyy. Tästä tuli kyllä yks tän hetken lempipaidoista.


En nyt tiedä mitä teen näiden kanssa. Mun kengänkoko on yleensä 36 mutta nää on todella pienen kokoiset ja ovat siinä ja siinä ovatko liian pienet tai tarkkaan sanottuna eivät tunnu kaauhean mukavalta jalassa. Mä oon tässä pähkäilly mitä teen näitten kanssa kun nää on ainakin toistaiseksi loppuunmyyty Nellyltä. Vaihtaisin jos tietäisin että saan 37 tilalle. Mietin sitäkin että tälläisillä kengillä on kai yleensä hieman tapana löystyä käytössä ja se on tosi pienestä kiinni ettei nää oo hyvät. Mahdollista on myös että mulla on sen verran turvotusta jaloissa että se olisi siitäkin kiinni. Muut mun kengät kun ovat olleet käytössä ja mun jalkaan mukautuneet niin niistä en osaa sanoa. Mulla on ollu vähän raskauden aiheuttamaan turvotusta mutta sen on huomannut lähinnä sukkien jättämistä painaumista joten se voisi hyvin johtua siitäkin. Katsotaan nyt sitten mihin tässä päädyn.

Lindexiltä:

 Leggareita Lindexiltä.

 Lindex wet look leggarit.

 Kaikki näistä oli -70% tarjouksessa joten niihin ei jäänyt hintaa juuri yhtään.

Muita ostoksia:




Multa loppui edelliset orionin multivita tabletit ja kun apteekissa vertailin sisältöä ja hintaa, niin päädyin tällä kertaa ostamaan tämän minisunin maman pari euroa halvemman hinnan takia.


Tässä kaikki lisäravinteet mitä oon nyt raskauden aikana syönyt. Tota sinkkiä ostin eilen lisää, Piimaxin hankin muutama viikko sitten ja tota obsidan rautaa oon nyt syönyt noin kuukauden kun mulla oli hemoglobiini vähän tipahtanut. Multivitaa ja tota sinkkiä oon syönyt alkuvuodesta asti.


Sinkin pitäisi auttaa ehkäisemään raskausarpia ja ajattelin nyt kokeilla tätä voidetta vielä ton tabletin lisäksi.

Kynsille: 


Goshin lakkojen pitäisi kuulemma olla ihan hyviä leimaukseen joten ostin sokokselta kokeiluun tän mustan Nero lakan.

Ebaysta tilattu laatta maksoi 1,2e. Odottelen vielä toista XL laattaa saapuvaksi.

Rainbow kynsilakan poistoaine Prismasta.

Sellaisia shoppailuja tällä kertaa. Kuvien runsauden takia päätin jakaa nää ostokset kahteen postaukseen joista toisen yritän saada julkaistua huomenna. Esittelemättä jäi yksi hankinta vauvalle ja vaatteet mun 4-vuotiaalle pikkusiskolle. Tänään tai huomenna tulossa myös se ylempänä mainittu asu postaus + masu kuvat ja kynsien tän hetkiset lakkaukset. Toi lakka ja laatta pääsivät heti testaukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti