tiistai 27. toukokuuta 2014

Esittelemättä jääneitä ostoksia

Tässä hieman sekalaisesti viime aikaisia ostoksia jotka on syystä tai toisesta jäänet esittelemättä.

Tämän tän kesän Muumi-mukin sain siskoltani valmistujaislahjaksi ja se onkin ollut jo ahkerassa käytössä.

Ebaysta parilla eurolla tilattu leimasinlaatta. Olin hieman pettynyt sillä vasemman puolen kuviot ovat niin pieniä ettei niillä pysty leimaamaan edes mun lyhyitä kynsiä. Onneksi osa kuitenkin käy ettei ollu ihan hukka ostos. Toinen ebaysta tilattu laattahan oli tosi hyvä.


Nyt säiden lämmettyä ja mahan kasvettua alkoi mulla olla ongelma kesäisempien paitojen kanssa ja niinpä suuntasin H&M:lle ja ostin tämän Mama osaston topin 7,95 eurolla.

Olisin ostanut H&M:ltä valkoisenkin mama perustopin mutta siitä oli vaan XL kokoa jäljellä joten hetken pohdinnan jälkeen kävin hakemassa perustopin Lindexiltä. Hinta sama 7,95e. Valitsin sen hieman pidemmän mallin ja M kokoisena ja ainakin vielä menee päälle tosi hyvin.


Tän ylisöpön fleece puvun bongasin Raision A-laatukirppikseltä 4eurolla. Koko 74. 

Tää oli euron löytö samaiselta kirppikseltä. Rakastan näitä vauva Disney hahmoja.

Tuttiketju on ebaysta ja taisi euroissa olla noin 3 euron luokkaa. Olin tolle miehelle näyttänyt jostai kuvia noista tuteista ja hän halusi ehdottomasti että sellainen hankitaan joten tilasin ebayn kautta tuollaisenkin. Hintaa tutille tuli joku reilu 10e ja se tuli jenkeistä. En tienny täyttääkö ne kiinalaiset oikeasti niitä EUn vaatimuksia joten päätin maksaa hieman enemmän ja pistää varman päälle. Tossut oli ton miehen Äiti löytänyt jostain reilu eurolla.

Tää oli viimeinen niistä kirjoista kun tilasin Book Depositorylta. Tää on Starcrossed sarjan viimeinen osa ja mulla itse asiassa oli tää jo E-kirjana mutta aikaisemmat osat löytyivät jo hyllystä ja koska sarja on yksi mun lemppareita ja tulen varmasti lukemaan uudestaan niin halusin sen oikeana kirjanakin. Eikä oikeaa kirjaa mun mielestä voita mikään. Kirjailija Josephine Angelinin sivuille pääset tästä ja sarjan Goodreads sivulle tästä.

Koko sarja Starcrossed, Dreamless ja Goddess.

Laittelen myöhemmin vielä postauksen eilisistä vauvanvaate ostoksista kun kävin hyödyntämässä Lindexin tarjouksen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti