tiistai 22. huhtikuuta 2014

Viime viikon shoppailut

Tässäpä pieni kooste viimeviikon shoppailuista.

 Mä olin jo miettinyt että tää Ikean taulu olis kiva vauvan huoneeseen ja nyt kun se oli siellä löytö puolella 3e hintaan niin ei enää tarvinnu kahta kertaa miettiä. Meillä kun on toi Ikea varmaan noin 0,5km päässä niin siellä tulee aina välillä käytyä pikaiseen ja ollaankin monta kertaa tehty kivoja löytöjä juuri tuolta löytö osastolta.


Ainakin Myllyn Lindexissä oli Lauantaina lasten päivä ja kantis kortilla oli tarjous "osta 30e saat 10e alennusta" lastenvaatteista niin pitihän sieltä jotain mennä hakemaan. Tän leijona-setin olinkin päättänyt jo etukäteen ja paikan päällä päätin että sen kaveriksi lähtee toi ihana saman sarjan peitto.  Toi setti on muuten kokoa 56 ja toivottavasti sille on käyttöä kun ei yhtään tiedä millaiset säät sitten elokuussa on. 



Oon viimeisen reilu viikon aikana harrastanut aika paljon nettishoppailua. Mies tilasi mulle briteistä kolme kirjaa lahjaksi (oikeastaan minä tilasin, mies maksoi), joista tämä Shannon Messengerin Let Storm Break ehti tulla ennen pääsiäistä. Muut kolisee varmaan postiluukusta ensiviikon aikana. Tilasin kirjat siis The Book Depositoryltä.


Let the Storm Break on Sky Fall sarjan toinen osa josta multa löytyy ekakin.

Harmittaa etten muistanut tätä kakkososaa ennakkotilata kun toi kirjailija oli tähänkin lähettänyt tuon nimmaritarran kaikille ennakkotilanneille ja ekassa mulla on se. Mun mielesttä ihan mahtava idea kun meillä suomalaisilla on niin harvoin mahdollisuutta saada nimmareita ulkomaalaisiin kirjoihin. Varsinkaan näihin genreihin mitä mä luen.

Nyt mä odottelen vielä noiden kirjojen lisäksi paketteja Asokselta, Stylepitistä ja paria ebaysta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti