keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

RV 35+5

Laskettuun aikaan on tänään tasan kuukausi ja nyt alkaa ajatukset aika pitkälle pyörimään sen ympärillä että kuinkakohan kauan vauva mahtaa vielä sisällä pysyä. Hormoonitoiminta alkanut lisääntyä kun rinnat on alkaneet taas paisua ja alkuraskauden lempioire, yöhikoilu, on taas palannut kuvioihin. Koko raskauden oireista toi yöhikoilu on mulla ollut kaikista rajuin oire. Se alkoi tosi pian sen jälkeen kun sain tietää olevani raskaana ja jatkui joka öisenä viikolle 20 asti jonka jälkeen se alkoi helpottamaan ja olisko ollu jossain 22 viikkojen paikkeilla kun se loppui kokonaan mutta nyt alkanut tosiaan tulemaan takaisin ja herään melkein joka aamu hiestä märkänä.

Maha 35+1

Mun selkäkivut menee päivä päivältä hirveemmiksi ja kamalinta on kun särkylääkkeistä ei oo mitään apua eikä venyttelystäkään tuu tietty tän mahan kanssa mitään. Mä oon nyt ollu lomalla melkein 1,5kk ja oon ottanu tosi rauhallisesti niiden supisteluiden takia ja luulen että se pahentaa tota selkää. Nyt kun ollaan jo niin pitkällä että ei haittaa vaikka vauva päättäisikin tulla niin tarvii alkaa käymään lenkillä ja jos se ei auta niin ensi viikolla menen kokeilemaan raskaushierontaa. Mulla on perjantaina synnytystapa-arviointi lääkärillä ja ajattelin sieltäkin kysyä neuvoa. Ei nää kivut välttämättä olisi edes niin hirveät mutta nyt kun ne on pari viikkoa jatkuneet oikeastaan yhtäsoittoa niin mä en jaksais enää.


Tän viikkoiset kuulumiset ei olleetkaan yhtään mukavia ja turha varmaan toivoa että ne tästä paranisivat ennen synnytystä. Nyt odottelen että mies pääsee töistä ja sitten suunnataan sinne lenkille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti